KAbooom!

Vet inte riktigt varför rubriken fick det ordet, bara ett "ord" på en känsla jag har, äsch, kan inte förklara för jag vet inte riktigt själv.

Idag har jag tagit det lugnt men ändå haft hela dagen full med saker att göra.
Richard kom hit vid 3 & då lagade vi mat, plättar, mumma!
Sen kom Richards mamma & hämtade oss så åkte vi på lite kalas för hon fyller år idag :)
Efter det så åkte vi hem till richard & kollade på tjockjuven (eller vad den nu hette) & sen hem & i säng.
Hampus har varit på gnälldeluxe humör idag, jobbigt, men man överlever.
Tror dock han har det jobbigare än vad jag har, annars hade han inte varit såhär, han brukar aldrig gnälla om inte något är fel.
Utvecklingsfas? tänder? vem vet.
Han kommer komma ifrån det i alla fall.
Alla har ju sina dåliga dagar ;)

Usch nej, nu ska jag sova innan jag däckar på tangentbordet & vaknar med knappmärken i hela ansiktet & dregel på tangentbordet så datorn inte fungerar längre, hahaha, nejdå.
Men ni förstår grejen, jag är trött. Jag ska sova ;)
Natti natt!

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback