april, april


Här har ni ringen, inte så bra bild (webcam) men, men.

Oj, det gick nyss upp för mig att det redan är april, andra april till och med!
Den här månaden blir Hampus ett halvår, & jag & älskling firar 1 & ½ år tillsammans.
Tiden går fort när man har roligt.

3 Kommentarer &hearts:

Postat av: Fanny

Grattis :D

2011-04-02 @ 14:38:51
Postat av: Milliez ★ My truth, My confessions

Hittade precis till din blogg. Och jag måste säga att den är verkligen något jag kommer att fortsätta att läsa!



Jag la till dig på bloglovin' så jag inte tappar bort dig :)



Ha en bra dag!

Kram

2011-04-02 @ 14:42:43
URL: http://milliez.nu
Postat av: Mammabea

Grattis! <3 Fin design du har. Kram!

2011-04-02 @ 14:54:47
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback