I can't tell you what it really is

Kom hem för ett tag sen från älskling så någon riktig innedag blev det inte, dessutom han vi besöka köpis med min syster.
Köpte nya kläder till Hampus som jag tog kort på hemma hos richard, han tycker att jag är så onödig när jag bloggar ;)
Ni får se imorgon för kameran är nere i jackan & jag orkar inte gå & hämta den!
Kollade även in bokrean, hittade några böcker men jag köpte ingen av dom, vi får se om jag gör det senare.
Hampus ligger & sover & det ska jag också göra alldeles snart, först ska jag läsa lite bloggar & lösa lite sudoku.

Har egentligen inte något intressant att skriva så jag kanske skulle låta bli, men det är ganska skönt att bara få skriva någonting helt meningslöst ibland. Tycker inte ni det?



Haha, aja, vi hörs väll imorgon.
Natti natti! :)

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback