Just another day of my life

Skrev ett helt inlägg men det försvann.
Trist, men jag får helt enkelt ta & skriva om ;)
Pappa sitter med en pigg & busig liten Hampus just nu.
Vi får se när junior somnar idag då, igår somnade vi för natten redan vid 9 så jag hade förhoppningar av att så skulle vara fallet idag också, men icke.
Vi får helt enkelt vänta och se.
Vi har varit borta hela långa dagen hos Hampus pappa så jag har inte kunnat blogga på hela dagen.
Nu gnäller bebis.
Han har varit ledsen hela kvällen. Han blir bara glad av att hoppa & gnugga tandköttet.
Nu är han glad igen,
pappa kittlar han så att han skrattar, så sött :)
Nähäpp, så länge varade det glada,
nu är han gnällig igen.
Ska gå & rädda stackars pappa från gnällpelle nu tänkte jag ;)
Hörs senare!

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback