Lycka

Hej!
Jag kom hem för ett tag sen.
Jag har varit hos Richard, har hjälpt honom att packa upp lite.
4 kartonger tömde jag medans han satt med Hampus & lata sig, hehe ;)
Tänk vad konstigt att han bor här nu, känns som han kommer åka tillbaka efter helgen men det kommer han inte,
nu stannar han här.
Jag är lycklig .
Tar nog ett tag innan jag vänjer mig vid att inte behöva längta,
dagen är ju äntligen här som jag har längtat efter så länge, den dagen som vi kan bo nära.


Mina fina, männen i mitt liv ♥ .

Hampusen ligger i alla fall just ni här bredvid mig & leker, han leker med allt nuförtiden, speciellt om det prasslar & låter, sötnosen ♥ .

Ska försöka trötta ut han så han somnar nu, för själv är jag redo för sängen känner jag.
Vi får väll se när det blir av att sova inatt då.
Hoppas ni alla har haft en bra dag, det har i alla fall vi haft! :)


0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback