min rubrik heter inte glad alla hjärtans dag

Idag har varit en väldigt upp-och-ner dag, började dåligt, blev bra, sen dåligt & sen bra igen.
Dagens klart sämsta var i alla fall 22 minus grader (!), behövde som tur är bara gå från bilen in till huset mitt när det var så kallt men jag var tvungen att gå ute när det var 19 minus & jag frös ihjäl, Hampus hade det i alla fall varmare i vagnen nerbäddad som han var men ändå skyndade jag mig extra.
Hade helst inte varit ute överhuvudtaget men jag var ju så illa tvungen.
Jag & Hampus har varit hos älsklingen min nästan hela dagen & på kvällen har vi varit i sätra och hälsat på, mysigt :)
Det var våran dag det :)

Tänkte egentligen skriva om vad jag tycker om alla hjärtans dag men det känns som att alla gör det, på alla bloggar jag läst idag så står det om den här himla dagen.
Ja, jag tycker inte om alla hjärtans dag, har aldrig gjort & kommer förmodligen aldrig göra det heller.
Det är liksom inte min grej.

Imorgon kommer det upp flera inlägg i alla fall, ska bli duktigare att blogga, har ju varit borta hos Richard & han har ingen dator just nu, så jag har inte kunnat blolgga någonting.
Nej men nu ska jag sova, har längtat efter att få göra det hela dagen så nu när jag äntligen får det sitter jag vid datorn istället, hur dumt?

Jaja, god natt alla fina (och inte fina? fast ni mina läsare är i alla fall fina, ää, nu babblar jag bara på, strunta i det här, jag är trött)

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig. kram!

2011-02-15 @ 04:15:29
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback