That's not the way I want my story to end

En liten kille blev 4 HELA MÅNADER idag (igår)!
Så sjukt hur fort tiden går, han utvecklas hela tiden & jag blir så himla stolt för varje framsteg han gör.
Min lilla prins, så perfekt, grattis på 4-månadersdagen! ♥

idag har vi varit med våra bästa vänner Anna & Nellie, dom kom vid 2 & åkte hem vid 8.
Vi gjorde inte så mycket annat än att spela spel, ätit chips & druckit läsk, träffat chrille en liten stund, myst med bäsarna & suttit lite vid datorn.
Riktigt mysig slappdag har vi haft med andra ord :)
Senare på kvällen kom Amanda hit också en stund, vi åt chokladbollar & chattade på msn som vi brukar, det var jätte länge sen vi träffades nu så det var riktigt roligt att ses igen :)

Hampus somnade i alla fall inte förrän klockan 1, han har haft riktiga humörsvängningar ikväll/natt, visste jag inte bättre skulle jag tro att han hade PMS , haha, nejdå.
Nu sover han så sött i alla fall.
Funderar på om det är någon tillväxt period eller tänderna som spökar, only time will tell.

Imorgon/idag är en bra dag & vet ni varför,
jo, min fina älskling flyttar hit, äntligen!
Lyckan är total ♥ .

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback