Kan inte sova

Tror nog att jag håller på att bli sjuk, mår så himla illa om dagarna, eller så är jag nog stressad.
Just nu sitter jag i alla fall här & kan inte sova, ska göra ett nytt försök att somna snart, men först måste jag släppa alla tankarna som snurrar i mitt huvud, det är väll dom som gör mig så himla stressad, behöver ta det lugnt ett tag känner jag.
Jag ska börja med listan igen, jag som är så dålig & glömmer det jämt ;)
slänger nog in några bilder idag & några imorgon så blir jag ikapp sen tror jag väll :)

Imorgon har vi lite planer som jag ser framemot, det blir nog en trevlig dag.

En till sak som är bra är att det har varit mycket varmare idag än det har varit på länge här, sånt gör mig glad.
Jag är trött på vintern just nu & jag gissar på att jag inte är ensam om det?

Well well,
god natt alla fina bloggläsare så hörs vi senare!



0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback