Vill ha sommar nu

Usch för vintern!
Sitter här & fryser just nu.
Min storebror går alltid ut bakvägen & den går bara att stänga inifrån så den blir ju lite öppen om ingen stänger efter honom.
Så nu när pappa kom hem så stängde han dörren lite för hårt längst ner & då så öppnades såklart dörren längst upp, tog ett tag innan vi kom på varför det plötsligt blev så himla kallt så det han ju bli någon minusgrad inne också, ute står temperaturen på -20 & jag får ångest av vintern,
kan det inte bara bli varmt nu nu nu!?.

Jag kan i alla fall lova att jag är glad att mitt rum är på mellan våningen!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, jag har tappat lusten,
har haft saker att skriva om men det har inte blivit av bara,
det blev så tråkigt med så få kommentarer,
fast egentligen så ska det ju inte spela någon roll eftersom att jag hade bestämt att bara blogga för min egen skull, men aja,
Ska fortsätta med en grej nu sen blir det sängen för min del!


1 Kommentarer &hearts:

Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Är en tävling reklam? :P

2011-02-24 @ 10:41:05
URL: http://thisisshit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback