We have a long day ahead of us

Idag ville Josefine låna Hampus så jag ska snart möta henne men först ska jag möta anna en stund.
Efter det så ska jag hem till älskling & sen ska jag hämta Hampus & så ska jag kanske träffa Lizze.
Lång dag? ja, haha.
Idag vägrar jag kliva ur min rosa mysdress så jag ska ha den på mig hela dagen,
men vem fan bryr sig? inte jag i alla fall.
Nu ska jag klä på & pussa på min guldklimp.
Hörs senare!

2 Kommentarer &hearts:

Postat av: i min lilla lilla värld

Vissa dagar vill man bara stanna inomhus =)

2011-02-13 @ 21:41:32
URL: http://saratilling.se
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Hittade precis din blogg och har kikat igenom lite. Verkligen jättemysig blogg och ubersöt son ni har !

2011-02-13 @ 23:11:42
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback