Hampus 8 månader!

Börjar med att säga att det blir lite kaotiskt på bloggen när man inte bloggat helhjärtat på ett tag.
Har massa bilder att lägga ut så det blir mycket inlägg med bara bilder nu men snart kommer allt vara normalt igen.
Idag blir Hampus 8 hela månader, tiden går så fort. Nuförtiden lär han sig nya saker varje dag & han har fått en alldeles egen personlighet, han är väldigt envis som mamma & pappa, väldigt bestämd & VÄLDIGT busig. haha,
han ska alltid göra som han inte får, & han gör det alltid med ett stort leende på läpparna, Underbara goa tokunge!
Igår tog några som jag känner studenten så klockan 1 var vi & tittade när Lizze, Linnea & Natta (& deras klass då) blev utsparkad. Sen var jag tvungen att gå till pappas jobb för vi skulle åka till min kusin som också tog stundenten för att fira henne.
Först mötte jag & pappa Sofie, sen Johan & sen gick vi & köpte present.
Hampus hade sin fina skjorta på sig (har jag visat den?) men den var helt nerskitad innan vi åkte så jag & pappa sprang in & köpte nya shorts + en pikétröja på H&M till Hampus.
5 minuter efter det att han fick på sig nya tröjan i bilen var den nerkladdad med banan, kul!
Banan är ju inte direkt lätt att få bort...
Well well, hade en trevlig kväll i alla fall.
Nu ska jag & Hampus ut & leka i någon lekpark & sen ska vi gå till köpis & köpa lördagsgodis till mamman ;)

Hampus i nya shortsen & tröjan hemma på kvällen :)
Nu vill han inte gå runt i gåstolen längre utan nu ska han stå bakom & dra den framför sig medans han går.
Lära-gåvagn nästa?
Just ja, Hampus har numera 4 tänder, båda framtänderna nere, vänster framtand uppe & vänster hörtand uppe. höger framtand uppe är också påväg upp, så liten har humörsvängningar så nu är vi lika. Haha.

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback