Don't hide yourself in regret, Just love yourself and you're set

Hampus har börjat bli snorig nu andra halvan av dagen så jag är lite rädd att han ska bli sjuk med feber & allt, jag hoppas att han slipper, skulle vara så jobbigt för han.
Nu sover han i alla fall.

Nellie mår inte heller nå bra, hon fick sin 3 månaders vaccination idag så hon har fått feber,
hoppas hon mår bättre snart lilla sessan ♥ .

Mina ögonlock börjar bli tungan & sängen ser väldigt inbjudande ut, men riktigt än kan jag inte sova.
Nu måste jag gå & fixa det som måste fixas & sen äntligen kan jag krypa till sängs & sussa gott (förhoppningsvis).

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback