Hampusens rum

Vill börja med att berätta en sak så att ni kan tycka synd om mig,
jag råkade skära av en bit av huden på toppen av mitt finger idag, aj va ont det gör!

Nu till Hampes rum;
Är rätt så nöjd nu faktiskt, har fixat allt själv så lite stolt är man också ;)
Väggarna målade jag när jag var höggravid, skitjobbigt var det!
Skulle gå från mörkblått till vitt, så fick måla många gånger,
trodde jag skulle dö ett tag då men här står jag idag ;)

Hampus & mitt rum är ett dubbelrum, tycker jag är jättebra!



& där fick ni en inblick till mitt rum också ;)

 


1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Nathalie Reit

men gud va fint rummet blev! :)<3

2011-05-09 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback