Bråttom!

Egentligen har jag inte riktigt tid att blogga men jag gör det i alla fall.
Idag har vi fullt upp!
Vi ska;
  • Packa & göra oss i ordning.
  • Gå till köpis & handla.
  • Åka till Bup halv 11.
  • Vid 12 ska vi till Richards jobb.
  • 1 ska vi vara i forsbacka & kolla på ett dagis till Hampus med Lizette. (jag har redan anmält Hampus till ett dagis men det är ju inte säkert att han kommer in där, jag vill att han ska gå på ett dagis där det är trevlig personal & där jag vet att han kommer att trivas)
  • Efter det ska vi till Lizze & sova där hela helgen.
Förstår inte hur jag ska hinna!
Nu måste vi klä på oss.
Skriver mer senare!



Lizze & Hampus :)

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback