Trött, ja!

Ligger här i sängen & önskar jag var död, haha, inte riktigt så illa är det men nästan!
Har så fruktansvärt ont i benen så att jag inte kan sova.
Jag får alltid så när jag är trött & har varit vaken för länge så egentligen är det ju mitt fel,
men nu kan jag inte sova bara för det & enda sättet att få bort det onda är att sova.
Jävla i-landsproblem det här.

Idag har jag träffat Anna, hennes lilla Nellie & Annas mamma.
Dom var hit en liten stund så Hampus & Nellie kunde leka lite, bäsarna tyckte nog det var roligt trots att dom försökte slita tag i varandra & ta varandras leksaker ;)
Senare så kom Jossan hit, vi var iväg en sväng till köpis & åt på IKEA & så gick vi runt & kollade lite.
Hittade 2 plagg på rean som jag köpte (till mig själv för engångsskull). Nöjd!

Jag fick även 2 paket idag av min storasyster, en tröja & en BHgrejs, tack!
Tänkte att jag skulle visa det jag fick & köpte men då min kamera har blivit misshandlad av en viss liten kille (Hampus), min mobilkamera inte riktigt vill fungera just nu & jag är alldeles för lat för att gå upp & hämta systemkameran så skjuter jag upp det till senare. Ni överlever.

Nu har benonten försvunnit lite så jag ska ta & sova.
God natt!

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Mira

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 04:37:19
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback