Dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


Saknar mitt mörka hår :(

1. Jag är livrädd för insekter & fåglar (!).
2. Jag har ADHD.
3. Jag har absolut inget lokalsinne överhuvudtaget, min pappa brukar säga att jag skulle kunna gå vilse i vårat vardagsrum ;)
4. Jag är väldigt blyg för människor jag inte känner.
5. Jag har varit beroende av Japan, jag älskade allt därifrån, jag lärde mig japanska för att jag ville flytta dit. Jag tycker fortfarande om japansk kultur & skulle mycket väl kunna tänka mig att åka dit på semester.
6. Jag tror inte att man slutar existera när man dör.
7. Jag älskar att spela tvpsel & datorspel.
8. När jag var liten brukade jag skära mig med papper mellan fingrarna för att jag tyckte att det kändes obehagligt med den där huden mellan fingrarna (jag brukade skära sönder där alltså).
9. Jag kan inte se skräckfilmer. Jag är fortfarande rädd för Tvn när den blir svartvit pga the ring.
10. Jag äter inte fisk eftersom att när jag gick i ettan så var det en benbit i min benlösa fisk i skolan.

Sådär, nu känner ni mig lite bättre.
& jo, jag vet att jag är knäpp ;)

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Fanny

Du verkar inte knäpp bara cool:p haha tkr du passar grymt bra i både blont och mörkt hår!

2011-04-11 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback