Ditten & datten + helvetesnatten

Egentligen borde jag sova nu efter helvetesnatten igår, men jag har städat & fixat hela dagen så nu känner jag för lite kvalitetstid med mina kära dator.

Natten till idag(igår) var som sagt ett helvete.
Lillkillen hade magknip så han skrek 2 timmar i streck. Från klockan 12-2, sen efter det somnade han en kvart, vaknade & skrev en kvart, somnade 5 min, vaknade & skrek en halv timme.
Klockan 3 gick jag upp & skulle på toa så min storasyster höll han då, sen somnade jag i soffan medans hon pratade med en av mina storebröder, så sa hon åt mig att gå & lägga mig så jag gjorde det, så tog hon hampus en stund.
Han somnade efter 10 minuter ungefär så då kom hon ner med honom sen vaknade han typ direkt då, så jag satt & vaggade han en stund sen kom Sofie & tog honom igen & satt & kolla på film.
Vid 4 kom hon in med honom & då sov han vidare till klockan 10.
Det enda positiva var väll att han inte åt på hela natten, han brukar ju vilja ha mat vid 5 , men icke :)

Tack för hjälpen Sofie. ♥

Vid 8 idag så gick jag & Hampus ut på en kvällspromenad till tempo för att köpa pringles (dösugen!).
Jag sa åt Richard att komma dit & träffa oss en liten snabbis så vi mötte honom vid affären.
Han hade köpt blommor till mig, så gulligt, hehe :)


Världens bästa ♥


Trött kille på vägen hem :)

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: anna - 16 år och mamma till nellie.

ASSA ÅÅÅH VARFÖR RICHARD, VARFÖR?!?!?!?!?!?1

2011-04-10 @ 09:04:45
URL: http://nattstad.se/Anna.Westberg

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback