don't worry, be happy

Sitter & tittar på day after tomorrow nu, blev aldrig av sist för att jag satt & pratade med lillebror i en evighet & sen somnade jag.

Snart kommer Anna & Nellie hit & är med oss till klockan 4, mys :)
Sen ska jag åka hem till älskling efter det.

Han ska titta på hockeyn ikväll så jag tar med datorn så jag har nått att göra.
Vågar inte se matchen, hoppas saik vinner!!
Annars kommer Richard bli så dryg för att färjestad vann...


4 Kommentarer &hearts:

Postat av: Anonym

Gud vilken fin bild, så himla fina båda två :)

2011-04-14 @ 12:41:23
Postat av: Mamma R

HEJA FÄRJESTAD ! :D

2011-04-14 @ 20:31:28
Postat av: Motherhood

Vilka snyggingar!

2011-04-15 @ 09:18:54
URL: http://motherhoods.se
Postat av: Anonym

vad använder du för program när du redigerar dina bilder ? =)



Jätte fin bild också! :)

2011-04-16 @ 13:13:16

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback