Fullt upp hela dagen


Är man inte förjävligt snygg då?

Idag har ännu en dag spenderats med Anna & hennes dotter Nellie.
Vi spelade Super mario på wii, gick till köpis en stund & kollade lite, pratade skit & hade roligt, som alltid när vi är :)
Richard kom även hit en stund på kvällen & mös med Hampus.
Han sa att han ville vara pappaledig med honom & det får han väll om han vill :)

Imorgon har jag inga direkta planer, säger jag att vi bara ska vara hemma så blir det väll inte så, så eftersom att jag vill det säger jag att vi förmodligen kommer hitta på något roligt att gå ut & göra.

Just ja, Hampus fick smaka lasagne idag på 6månaders dagen, mycket uppskattat kan jag säga!

Oj, jag måste sluta skriva nu, ingen som läser det här i alla fall förmodligen ;)
Ska göra något som Lizze inte får veta nu (dricka påskmust).
Heidooo!

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Lizze

Men sandra! Du får äta och dricka hur mycket socker du vill, bara du inte är i närheten av mig. Så använd gärna den här veckan till att göra det, så du slipper i helgen :) <3

2011-04-12 @ 07:47:32
URL: http://trettiokilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback