Hampus kryper nog snart...tyvärr ;)


Försökte ta en bild när han står på händerna & knäna men det gick inte lilleman med på.
Han brukar växla mellan att göra flygplanet( ligger enbart på mage, med benen & händerna + huvudet i luften), stå på händerna & fötterna & att stå på händerna & knäna & gunga fram.
Han kryper typ 1 steg sen ramlar han ;)

Tänk att om 1 vecka blir han 6 månader!
Tiden går så otroligt fort, man måste vara med hela tiden för att inte missa något.
Jag tycker att Hampus lär sig något nytt varje dag nu,
det är så himla roligt att se!
Längtar tills han blir lite större & börjar prata & så,
men då börjar också det riktiga föräldraskapet, nu är det mest byta blöja, mata, leka.
Inte så mycket uppfostran än så länge,
strax måste man ju tänka på allt man gör eftersom att barn härmar ju,
måste tänka på att inte svära så mycket, inte äta godis på vardagarna & massa annat, men det går väll det också ;)

Nu ska jag sova, är otroligt trött som ni kanske märker på den otroligt osammanhängande texten.

Den senaste tiden har det mest varit massa vardagsprat,

är det tråkigt att läsa om?


4 Kommentarer &hearts:

Postat av: paulina

duktig som kryper : D hehe ja de har blivit lite dålig uppdatering, trodde utomstående eller så läste heller för den delen, kul att du följer min blogg :D

2011-04-06 @ 12:02:29
URL: http://paulinaajohanssonn.blogg.se/
Postat av: Agnes

Gud vilken duktig kille! Du verkar verkligen vara en supermorsa, om man får säga så över internet när man bara läst din blogg?:)

Varför är det inte du som är största "ungmammabloggen" istället för "Micah"? Du förtjänar det bättre än henne.

2011-04-06 @ 17:50:13
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: Emily

Vad snäll du är! Man tar ju åt sig lite ändå.. Tycker så onödigt med folk som kommenterar så..

2011-04-07 @ 12:54:01
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Mamma till 3 underbara änglar.

Du var mig en ung mamma du med :) var också 16 när jag fick mitt första barn.

bor du hemma en?

Tack så mycket :) hon är perfekt så stolt över mina 3 mirakel :)

kramar.

2011-04-08 @ 20:07:06
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback