I'll do anything just to see you smile

Var så trött när jag kom hem igår att jag gick & la mig så fort Hampus hade somnat.
Idag har vi inga direkta planer, måste till älskling bara för jag glömde några viktiga saker där igår (åkte dit en stund igår kväll).

Lilleman börjar bli trött igen så jag ska klä på honom & gå ut på en promenad tänkte jag, skönt!
Måste komma ihåg mina hörlurar bara, älskar att vara ute & bara gå, samtidigt som jag lyssnar på musik.
Börjar längta efter sommaren & sommarpromenader nu.
Men, men, det kommer det också.
Tålamod sandra (och alla andra som längtar efter sommaren ;))!



0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback