slappdag som blev till shoppingdag

tog bussen in till stan & träffade Anna & Nellie.
Blev lite shopping gjort, bilder på det jag köpt kommer senare :)
Vi gick & åt på österns pärla & gud så gott det var!
Finns det något godare än välgjord asiatisk mat? tror inte det.

Well, well, Hampus håller på att springa runt i sin gåstol & han är så söt i en av sina nya bodysuits att jag håller på att smälla av, min gobit. ♥


Jag just nu, lite smått mobbad bild men det får duga.

hej så länge!

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: natta

kan du inte lägga upp bild på honom i boddyn ? :D<3

2011-04-05 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback