Tillbaka!

Pausen blev lite längre än planerat men det är lätt hänt.
Jag tänker hela tiden "jag bloggar senare!" & skjuter upp det hela tiden.
Det här kommer inte bli något vidare intressant inlägg eftersom att jag är suuuuuuuupertrött!
Igår natt fick jag bara 2 timmars sömn, Junior ville inte sova.
På dagen idag har han heller inte sovit, jo, en gång i ca en halvtimme när jag var ute & gick, då kunde jag ju inte sova.
Nu ligger han i sin säng & sussar i alla fall, min prins, tur för han att han är söt ♥

Glad påsk & God natt!


Gammal bild

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Nathalie Reit

Jobbig natt :( hoppas denna blir bättre! Söthampe får ta och sova extra länge inatt då kan vi hoppas iaf ;) Miss u<3

2011-04-23 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback