Trött så in i bomben

Orkar verkligen inte blogga just nu,
jag är supertrött!
Tänkte svara på kommentarer (år & dar sen sist!)
& så men jag orkar helt enkelt inte så det får vänta tills imorgon.
Slänger in en bild på lilleman för några dagar sen.
Ni får nöja er med det tills imorgon!
Men ni sover väll kanske nu ändå? ;)


God natt alla superfina läsare så hörs vi imorgon!

(ja, jag är på jättekonstigt humör, haha)

3 Kommentarer &hearts:

Postat av: Amanda, 16år & mamma till Lilly-Lee!

Sv:Dom nallarna är ju så otroligt fina!

Föresten har Lilly en likadan mössa, super coola + att hon nästan inte har något hår så det är lite kul ;)

Ha det bra & sköt om er!

2011-04-14 @ 08:08:09
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Mamma till 3 underbara änglar.

Tack :) joo samma här :)

mössan var ju en hitt hihi

kram

2011-04-14 @ 10:27:33
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Rebecca mamma till en pojk :)

Måste bara fråga vart köpte du den fina dressen ? :)

2011-04-14 @ 10:37:37

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback