Varför Hampus inte får sova med mig längre...

Hampus kan inte ligga still när han sover & han tar upp hela sängen, därför får han sova själv ;)
3 nätter den här veckan har han sovit hela natten utan att vakna för mat! skönt eftersom att jag har varit ovanlig trött den senaste tiden.
Jag har somnat samtidigt som Hampus (vid 9) så därför har jag inte haft någon tid över för att blogga.

Idag var vi på 1års kalas för min kusin, så söt :)
Men nu får ni klara er utan mig igen för jag ska läsa lite & sen sova.
Hoppas att jag inte mår alldeles för illa för att kunna somna.

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Skönt att han kan sova själv i alla fall, det brukar vara rätt svårt att lära dem det annars när du hunnit vänja sig :)

2011-06-04 @ 00:30:39
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback