9/3

Tog en del bilder idag :)
Anna & Nellie kom hit så först var vi på köpis sen gick vi hem till mig & åt thaimat som vi köpte med oss på vägen hem. Göttans!
Senare kom även Joss & då spelade vi ett sälskapsspel som heter helt hysteriskt :)
Dom stannade inte så länge idag men vi hade trevligt.
Tyvärr tog jag inga bilder när dom var här, jag tänkte inte på det.
Idag är det ju semeldagen så här hemma har det bakats semlor, pappa gjorde 3 olika sorter, dom som jag tyckte var godast var safransemlorna, skitgott verkligen!




Lämnade Hampus ensam 1 minut med Anna & när jag kom tillbaka såg han ut såhär...charmigt.




0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback