Buzzador

Jag som sagt buzzador & nu har jag fått prova på en salva som heter Bephanten, åh, vad jag älskar den!
Hampus får väldigt lätt röd hud, men det försvinner nästan direkt efter jag smörjt in honom.
Jag har använt salvan till lite olika saker men bla till:
  • blöjbyte
  • Hampus kinder
  • mina händer
  • Hampus torra fötter & knän.
Rekommenderar den!


2 Kommentarer &hearts:

Postat av: Rebecca

Ett litet tips bara om du inte redan vet det då ;) smörj absolut inte kinder/ansikte om du ska ut med hampus, de kan få köldskador (även om det står att krämen inte är vattenbaserad) :)

2011-03-03 @ 20:22:44
Postat av: julia

åh jag gillar din blogg så mycket! :) hihi tänkte bara säga de

2011-03-07 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback