livet som småbarns mamma

Känner att orken sviker mig, jag har fullt upp hela tiden, jag får aldrig riktigt någon tid att bara sätta mig & varva ner.
Det plus att Hampus har börjat sova dåligt på nätterna.
Jag måste erkänna att jag känner mig mer som en zombie än en riktig människa!
Inatt ska jag i alla fall prova en sömnmetod på lilleman, så får vi hoppas på resultat inom en snar framtid.
Sömn är ju a & o för att orka med allt under dagtid.
Hampus somnar numera vid halv 11, vaknar vid 4 & vill äta, helt okej, men det är därefter som han börjar krångla, han vaknar en gång i halvtimmen/timmen efter det & jag tar upp honom, ammar & sen sover han igen efter 5 minuter max, så håller han på ända tills klockan 9 då vi går upp.
I natt ska jag bara ge han mat max en gång,
vi får se hur det går.
Håll tummarna!

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Jasmin

Hejsan =) tror jag kommenterade din gamla blogg istället, jag bor i sthlm. och är snart 16 år och blivande mamma! Skulle va jätteroligt o prata med dig =) hör gärna av dig på min mail! kramar

2011-03-21 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback