mitt i natten

Wooa, tiden rinner iväg!
sist jag tittade var klockan 11 ochnu är hon 20 över 1, måste sova strax.
Har suttit & njutit av lugnet alldeles för länge nu.
I helgen blir det nog dålig uppdatering tyvärr, jag & Hampus ska nämligen ut på äventyr ;)
Okej, så spännande är det inte, vi & älskling ska åka till hans hemstad & sova hos Hampus farmor över helgen :)
På tal om richard så hoppas jag att ringarna kommer imorgon innan vi åker, vi får se om dom ringer från guldfynd, hoppas!

Vad ska ni göra i helgen?

Det har redan tagit mig 10 minuter att skriva det här inlägget så jag tror att jag bryter här.
Slänger in lite bilder på min gobit från i veckan bara.






2 Kommentarer &hearts:

Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

han har blivit så stor din lilla plutt!

2011-03-25 @ 08:19:46
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Anonym

sååååå söt:D

2011-03-25 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback