Uppe med tuppen

Här blev jag väckt redan klockan 8 av en pratglad liten kille, lite väl tidigt men det är väll bara att vänja sig, har ju blivit bortskämd med sovmorgnar :')
Ska mysa med Hampus nu,
sen ska jag packa när han somnat om ca 1 timme,
Klockan 3 ungefär tar vi bussen in till tåget.
Hampus har åkt tåg en gång förut & det gick jättebra så jag hoppas att det går lika bra den här gången.
Jaja, skriver mer senare, ska nog tidsinställa lite inlägg till helgen,
jag tycker det är smart att dom har gjort så man kan det nu,
man har ju inte alltid tid för bloggen.
Nu tappade Hampus sin leksak, måste gå.
Hoppas ni alla får en jättebra fredag & helg!


0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback