En till tand & långtråkig dag

Tjena bloggen ;)
Lilleman har fått en till tand, så nu har han 2, båda framtänderna nere!
Idag har vi inte gjort så mycket alls, varit på köpis & handlat lite bara.
Just det, Älskling & hans mamma+ syster (alltså Hampus farmor & faster) kom hit en sväng & hälsade på Hampus också.
Jag måste städa nu, men var är orken?
Känner mig så otroligt seg idag, helst skulle jag bara vilja krypa ihop i min säng & ligga där under täcket resten av dagen men det kan jag ju inte.
Nämen nånting måste jag göra nu, städa eller äta, tror jag börjar med att äta faktiskt (intressant att veta, jovisst!).
Älsklingen & Hampus (i barnvagnen) på affären för någon dag sen :)

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Maddielane - En frustrerande blogg

Vilkenm liten goding du har! Hit kommer jag tillbaka, lägger till dig på b-lovin! =)

2011-05-22 @ 22:41:36
URL: http://maddielane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback