Fortfarande vaken

Sitter framför datorn än, har inte haft tid för datorn på evigheter så har haft massor med bloggläsning att ta ikapp!
Lilleman har haft lite feber idag för första gången i sitt liv.
Trots det så har han lagt till med sitt bästa humör, det har bara märkts att han har haft feber iom att han har sovit mer på dagen än han brukar.
Mitt lilla hjärta ♥

Idag har jag varit en riktig bullmamma och bakat bullar!
Supergott blev det, förstår inte hur jag lyckades hålla mig och äta bara en!?
Har lite lust att gå och ta en nu bara för att...
gjorde det, haha, god var den :)

Annars har det inte hänt så mycket idag, Richad kom hit & höll oss sällskap hela kvällen,
självklart tittade vi på hockeyn också, båda lagen spelade bra så det var en rolig match att titta på, sist så var sverige så överlägsna så det nästan bara blev tråkigt att titta på.
Efter hockeyn fick i alla fall Hampus bada & som vanligt så panikgrät han konstant, han hatar verkligen att bada, han är jätterädd för vatten min lilla kille, men vad gör man? måste man bada så måste man, även om det gör ont i hjärtat att se han så :(

Nej, nu är klockan alldeles för mycket & jag har skrivit så mycket att ingen kommer orka läsa allt det här i alla fall, så, säger god natt nu!

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback