Glömde berätta

Vi var aldrig till bollan eller älskling idag, varför är en helt annan historia som jag inte kommer att gå in på, men nu till det jag skulle säga;

När jag & Hampus kom hem från Lizze så sov Hampus men han vaknade till lite så jag tog upp honom från vagnen & vaggade han lite tills han halvsov, då la jag ner honom i sängen.
Sen sprang jag på toa (jätte kissis!), sen när jag kom tillbaka var det knäpptyst så jag antog att han sov, men jag var tvungen att kolla till han ändå & då såg jag att han hade dragit över sitt täcke över hela sig, så gick jag så klart för att dra ner det eftersom att han inte kan sova så, men då när jag drar bort tecket så ser jag att han har rullat över på rygg & ser hur lycklig som helst ut, hahah, goa unge! ♥

Nej, nu ska jag seriöst sova!
Filmen får ni se imorgon, okej?
Har lagt in den på datorn nu iaf.

God natt! :)

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: E L I A S S O N , ♥ - [ Fotoblogg ]

Svar Okej :) Gött! Med mig är det bra! :) Har ont i ryggen bara :o

2011-05-14 @ 09:21:18
URL: http://theoonlyoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback