Hampus 7 månader

Min lilla kille växer så det knakar,
I onsdags blev han 7 hela månader!

Hampus utvecklas hela tiden, han lär sig något nytt var-och-varannan dag & det är så himla roligt att se!
nu:
  • Kan han ta sig framåt
  • Rullar runt flera varv
  • Kan byta riktning, alltså byta håll
  • Kan sätta sig upp från magläge
  • Har börjat resa sig upp mot saker, han kommer inte upp på fötterna än, men på knäna.
  • Har börat härma ord så som pappa & titta
En annan rolig sak är att Hampus ÄLSKAR musik, kan vara för att jag alltid sjöng & lyssnade på musik när han låg i tryggt förvar i magen?

Han har börjat få en riktig personlighet & han har upptäckt att egna viljan är nått att lita på, han ska jämt ha som han vill!
Det jobbigaste med honom just nu måste ju vara att byta blöja, han ska rulla runt till mage hela tiden, han kan inte ligga still så länge som det tar att byta blöja, men det tar ju bara längre tid när han håller på att rulla över på mage hela tiden, nä, tacka vet jag kissblöjor & up&go!

Hampus är också en riktig busunge som inte gillar att vara still, han älskar att leka själv på golvet, men ibland är det också mysigt att bara ligga i soffan & mysa.
Han älskar uppmärksamhet & pussar!
Han är lite blyg för främlingar i början men det går över snabbt & då slår han på sitt bästa humör & ska charma allihopa!

Det bästa är väll ändå att han har börjat skratta så fort han ser mig! :)

Min stolthet ♥

2 Kommentarer &hearts:

Postat av: Aggehh

Vilken duktig och mega gó son du har! Jag tycker du är duktig oxå! Liksom 16 år och mamma, en bra mamma verkar det som oxå.

2011-05-15 @ 22:47:36
URL: http://aggehh.se
Postat av: Nathalie Reit

åå han har blivit så himla duktig lilla hampe ! eller duktig har han alltid varit, men han har liksom utvecklats till en helt egen nu på ett annat sett än förut och det är så himla roligt att höra ! du måste vara den stoltaste mamman i världen ! och jag är ochkså stolt över honom ! :) saknar er ! <3

2011-05-16 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback