Lösenskydd

Jag har fixat en till blogg där jag har lösenskydd, jag kommer blogga här men då & då händer det ju att man vill skriva av sig & dela med sig av lite tankar, men det kanske inte alltid är bra att vem som helst kan läsa.
Vill kunna känna att jag kan skriva vad jag vill.

Om ni vill ha lösen så får ni skicka iväg ett mail till mig & skriva erat namn & blogg/eller lite om vem ni är & varför ni vill ha lösen så får ni nog det :)
Jag kommer skriva här & länka varje gång jag skriver något nytt där.

» maila mig här!

1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Paulina

kul att du ska på galan :) vart bor du någonstans?

jag har inte bokat biljett men vill jätte gärna gå på galan, men ingen jag känner ska dit, och jag har aldrig vart i stockholm så vågar inte åka själv heller.

2011-05-25 @ 23:25:13
URL: http://paulinaajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback