mobilbloggar: trötta familjen!

både jag och Hampus har varit ovanligt trött den senaste tiden! igår t.ex. så vaknade Hampus halv 8, så åt vi frukost och så sen somnade båda två kl. halv 10 sen sov vi till halv 1! lika idag så somnade vi nästan direkt när vi kom hem från folkracen. kom hem ungefär halv 5 och vi somnade kvart över. så sov vi till klockan 9! jag trodde att Hampus skulle vara vaken hela natten istället men han sover som en stock nu. blir väll en tidig morgon istället så jag ska passa på att sova Nu när jag kan. god natt!

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback