Nu så

Efter många om och men är jag tillbaka.
Fixade en helt ny design bara för att komma på att jag ville ha den här, bara ändra lite liksom.
Suck!
Well well, Hampus springer runt i sin gåstol och är glad (tack & lov!).
Kan passa på att meddela att det inte normalt är en glad bebis jag har här hemma numera...
Förkylning+tandsprickning=bad combo.
stackars lilleman ♥ .


Inatt sov vi hos älsklingen, trevligt var det tills Hampus bestämde sig för att det var morgon klockan 3 på natten(!), det var bara att kliva upp & underhålla skitungen (haha).
Om jag är trött nu? som jag är!
Hoppas på att Hampus somnar snart men har inga höga förhoppningar.

Bild ifrån några dagar sen.


0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback