Omöjligt att sova

Jag kan inte sova för jag mår så himla illa!
Iställer sitter jag vid datorn & funderar på allt & ingenting.
Igår natt sov Hampus HELA natten. från 9-8, utan mat. Annars brukar han vakna runt 4 för lite välling & sen somna om igen, men inte då, vi får se hur det blir inatt!

 

Var till BVC också, glömde bort att berätta det, Hampus hade knappt blivit något större alls den här månaden, prick 9kg & 70cm lång.
Hon som jobba blev lite orolig & frågade en annan om vad hon tyckte, hon sa att det var normalt att han inte gått upp så mycket eftersom att han har börjat krypa runt.
& längden är som det är, han har aldrig växt så mycket på längden, min korta underbara knubbis! ♥ men lite orolig blir man ju alltid att han inte växer som han ska...
Fick i alla fall en ny tid den 4e juli så vi får se om man har växt något då.

 

Imorgon måste jag upp tidigt så jag hoppas att illamåendet ger med sig snart så jag kan somna, annars får jag väll ta & läsa lite (läs: mycket!) .
Orkar inte skriva mer nu, det är tillräckligt mycket text som det är!
God natt!

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback