wawawiwa

Har hållt på med Lizzes bloggdesign ända sen jag kom hem från mor & barn gruppen (det tar ju tid när man har en bebis att ta hand om också) så jag har inte haft tid till att blogga, men nu är jag äntligen färdig.
Är ni nyfikna på hur det blev?
klart ni är!
kolla på hennes blogg: http://lizettethornellthyr.blogg.se/
Fint va? jag är i alla fall riktigt nöjd! Enkelt, precis som hon ville ha :)
Som ni ser är min egen design också under uppbyggnad, ni får leva med att jag byter design titt som tätt ;)
Nej, nu ska jag sova,
men just det, måste ju berätta en sak!
Igår kröp Hampus på riktigt för första gången, 7 månader & 6 dagar gammal, min duktiga kille! ♥

0 Kommentarer &hearts:


Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback