What's wrong...

förresten, vad tycker ni om min nya design då? :)

3 Kommentarer &hearts:

Postat av: Nathalie Reit

Jätte fiiiin design och jätte fina bilder i headern! :D hoppas allt är bra med er stumpan..<3<3

2011-05-24 @ 20:46:49
Postat av: Anonym

Jag tycker den är jättefin! :D (hehe men jag har för mig att du sa att du inte tycker om rosa)...men som sagt jag tycker att det är jättefint+plus det är kul att läsa din blogg!

2011-05-24 @ 23:36:07
Postat av: Agnes

Du är jätteduktig på designer, fint!

2011-05-25 @ 15:43:40
URL: http://aggehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback