Jag har blivit med...


Photoshop!

& för att svara på en kommentar:
Anonym om don't worry, be happy:
vad använder du för program när du redigerar dina bilder ? =)

Jätte fin bild också! :)

svar: Antingen brukar jag använda ett gratisprogram som heter Gimp, eller så brukar jag gå in på en sida på internet som heter picnik.
Men nu framöver kommer jag använda mig av photoshop:)

3 Kommentarer &hearts:

Postat av: E L I A S S O N , ♥

Fin och intressant blogg! Hur är det med dig? :D

2011-04-29 @ 09:53:19
URL: http://theoonlyoone.blogg.se/
Postat av: anna - 16 år och mamma till nellie.

fast och andra sidan hade du planerat att göra detsamma, ellerhur?

2011-05-01 @ 17:43:27
Postat av: Lizette

Vill du fixa header och design till min nya blogg? :) <3

2011-05-03 @ 19:10:16
URL: http://lizettethornellthyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback