Svar på kommentarer

Äntligen har jag svarat på kommentarer!
Fick 2 frågor som jag inte kunde svara till någon blogg på så jag gör det här :)

Anonym om Konversation:
Hur många barn har du själv tänkt att du vill ha ? :)
sv: 3-4, men det får bli senare i livet :)

Rebecca mamma till en pojk :) om Trött så in i bomben:
Måste bara fråga vart köpte du den fina dressen ? :)


sv: Den har jag köpt på Lindex  :)




1 Kommentarer &hearts:

Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Jo, jag tror också det är det! Då jag satt i ambulansen så frågade dom om det kändes som värkar, och jag sa att ja, det gjorde det. Fast värre! Just för att allt var som en enda evighetslång värk. Kändes som att man hade dött och kommit till helvetet ;p

2011-05-14 @ 14:02:59
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kan komma att anmälas.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback